Минулої доби двоє тернополян втратили кошти, бо повірили, що до них телефонують з банку. 52-річна тернополянка через власну необачність позбулася двох тисяч гривень, а 61-річний тернополянин – майже трьох.
Обоє потерпілих повідомили реквізити рахунків невідомому, який представився працівником «Ощадбанку».
Пам'ятайте: співробітники банків володіють повною інформацією, що необхідна для обслуговування клієнтів, і вони ніколи не стануть вам телефонувати з проханням повідомити особисті дані. Оператори центрів обслуговування банківських установ ніколи не телефонуватимуть першими. Вони можуть поставити вам уточнюючі запитання, якщо ви замовили послугу Callback (дзвінок із банку). Але навіть у таких випадках ніколи не проситимуть назвати ПІН-код картки або CVV2, а також пароль, що надходить в SMS, повідомляє відділ комунікації НП Тернопільської області.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 12 від 19 березня 2025
Читати номер
Анонім