Ті, хто продає товари в інтернеті, знають, як важливо скласти грамотне оголошення, щоб воно «зачепило» потенційного покупця.
Але більшість все ж не приділяють цьому достатньо уваги. Але ж оголошення на таких майданчиках з продажу товарів в інтернеті як Shafa.ua, складаються з заголовка, тексту і якісних фото. І тільки при наявності всіх цих складових, та ще й правильно складених, можна привернути увагу потенційного клієнта і вигідно продати товар. Ділимося головними секретами складання ідеального оголошення, яке допоможе вам продати товар.
Порада № 1: головне — заголовок!
Аналітики стверджують, що багато покупців переглядають товари лише побіжно, і не зупиняються на конкретних оголошеннях, якщо заголовок їх не чіпляє. Саме тому він має бути таким, щоб око клієнта зупинилося, і з’явилася мотивація відкрити оголошення, переглянути фото, врешті решт, придбати товар. Заголовок повинен мати достатньо потрібної інформації, щоб зацікавити покупця. Багато сервісів з продажу в інтернеті обмежують кількість символів в заголовку, але й у ці 5-6 слів можна вписати достатньо. Зробіть опис більш розгорнутим, а також вживайте емоційні епітети, що характеризують товар.
Порівняйте:
«Продам кросівки» і «Кросівки бігові Adidas, жіночі, в ідеальному стані»
Порада № 2: використовуйте в заголовку ключові слова
Пошукові системи індексують не тільки сам текст оголошення, але також і текст заголовка. Це грає нам на руку, адже можна використовувати навіть в короткому заголовку ключові слова — ті фрази, які потенційний покупець вводить в рядок пошуку, коли шукає потрібний товар. На прикладі кросівок це будуть слова «кросівки», «бігові», «жіночі», вказівка марки і моделі взуття, вказівка матеріалу (шкіра, замша, текстиль), а також розмір. До ключових слів, як ми сказали вище, добре додати епітети, що характеризують товар емоційно. «Стильні», «легкі», «ідеальні», «модні» — все це буде емоційною «приправою» для заголовку.
Порада № 3: зробіть якісні фото
Найчастіше потенційні покупці навіть не читають заголовки і текст опису, покладаючись тільки на візуальну складову оголошення — фотографії. Це елементарно: адже в реальних магазинах ви бачите товар одразу, можете навіть його спробувати на дотик, приміряти. На онлайн-майданчиках такої опції немає, але за все це відповідають саме фотографії. Головне фото — найважливіше. Воно має виділити ваш товар з безлічі подібних у списку. Але й інші фотографії уже в самому оголошенні мають показати товар з усіх боків. Для якісних фото буде достатньо і смартфона, але освітлення повинне бути яскравим. Не використовуйте зображення з інтернету: в більшості випадків модератори не пропустять таке оголошення.
Порада № 4: складіть гарний текст оголошення
Гарний — це значить, грамотний, без орфографічних і синтаксичних помилок, а також правильно структурований, легкий до читання, цікавий і не дуже довгий. Але при цьому він має давати всю необхідну інформацію, яка може зацікавити покупця. Іноді текст може бути непоганим, але читати його буде неможливо, так як він суцільний, чи не розбитий на абзаци, в ньому немає списків.
Якщо ви описуєте взуття, спочатку дайте вступне речення: «Кросівки бігові Adidas, жіночі, легкі і стильні, ідеальні для бігу та фітнесу, в ідеальному стані!». Потім потрібно вказати розмір і заміри по устілці, а також в обов'язковому порядку — реальний стан і всі нюанси, якщо вони є. В кінці добре додати причину продажу. Наприклад, кросівки надягали всього кілька разів, але в підсумку стало зрозуміло, що вони не підходять за розміром, тому «це відмінний варіант придбати оригінальні фірмові бігові кросівки для занять за половину вартості!»
Порада № 5: стимулюйте покупця до дії
Заклик до дії — це те, чим можна закінчити оголошення. Стимулювати до покупки можна, показавши, що покупець знайшов щось дійсно вигідне, якісне і за гарною ціною, словом, отримав найкращу пропозицію. Наприклад, можна написати щось подібне: «Дзвоніть відразу, і я готовий надати вам знижку!» або «Напишіть зараз, і я продам цей товар за старим курсом» і т.д. Як доповнення обов'язково вкажіть в оголошенні варіанти доставки, і нехай їх буде кілька. Вкажіть також контакти: номер телефону, електронну пошту, акаунти в соцмережах і месенджерах.
№ 20 від 14 травня 2025
Читати номер