Подія відбудеться о 18.30 в готельно-ресторанному комплексі Garden Hall.
Тема майстер-класу: "Як зробити ціну неважливою для Клієнта".
Анастасія Владичинська — єдиний сертифікований консультант із управління сервісом у Східній Європі. З 2005 року змінює рівень сервісу в Україні. Єдиний сертифікований консультант з управління сервісом у Східній Європі, партнер компанії TheDijulius Group, США (Клієнти: Starbucks, Lexus, The Ritz-Carlton, Domino’s Pizza, Hallmark).
Нині в Україні Анастасія працює з банками, IT компаніями, приватними клініками, ресторанами та готелями. Основний напрямок - комплексна побудова системи сервісу в компаніях та робота з існуючими Клієнтами замість постійного пошуку нових.
Під час майстер-класу Анастасія Владичинська говоритиме з бізнес-спільнотою Тернополя на такі теми:
- Коли Клієнту нецікава ціна?
- Як системно перевищувати очікування Клієнта?
- Як персоніфікувати Клієнтський досвід?
- Як створити систему сервісу в компанії?
- Що таке секретний сервіс?
ЗАРЕЄСТРУВАТИСЯ НА МАЙСТЕР-КЛАС
Для кого цей майстер-клас буде найбільш цінним?
- Для власників та директорів компаній, які усвідомлюють важливість сервісу і прагнуть зрозуміти, що це дає і як вимірювати результати.
- Для тих, хто хоче підняти рівень сервісу без великих інвестицій і працювати системно.
- Для керівників, які замислюються про те, аби зробити якісне обслуговування стратегією компанії і потребують системного погляду на сервіс, Клієнтів та продажі.
Організатори події – Києво-Могилянська Бізнес Школа та Smart People.
Початок зустрічі: 29 жовтня о 18:30.
Тривалість події: 2 години.
Місце проведення: готельно-ресторанний комплекс Garden Hall, вул. Шептицького, 30.
Вартість участі в майстер-класі – 150 грн.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
а поки можу сказати, що ціна неважлива. якщо "це" дуже-дуже потрібно.
як приклад, з останніх подій - коли у мене не міг прорізатись зуб мудрості, то у перший день я дізналась вартість розрізу - 300 грн. я подумала, що це дорого. на четверту безсонну ніч я готова була заплатити і 600 грн і 1000 грн приклад не з приємних, але яскраво показує, наскільки від потреби різко зростає ймовірність сприйняття високої ціни як приємливої.
ПС: насправді, зараз варто навчитись новим методам роботи. і поняття "системного бізнесу" наразі є важливим та загадковим одночасно. сподіваюсь на зустрічі отримати вичерпну інформацію та втілювати в роботі