Найкращі компанії, підприємства та організації в Тернополі знову мають можливість довести своє лідерство. Адже з 1 жовтня стартувало голосування за звання «Народний бренд». Конкурс організовує RIA Media, його називають наймасштабнішим проєктом місцевого бізнесу.
Цього року конкурс «Народний бренд» відбувається вже 16-ий рік поспіль. І щоразу організатори вдосконалюють систему голосування та розширюють спектр категорій для компаній, аби ще більше отримали змогу долучитися до участі в конкурсі.
Цей проєкт вже встиг стати знаковим для міста, адже перемогти можуть лише ті компанії, які справді завоювали довіру користувачів. Проголосувати за своїх фаворитів ви можете вже зараз на сайті brand.top20.ua.
Розпочалось голосування традиційно 1 жовтня і триватиме до 30 листопада. Лише за два тижні голосування понад дві тисячі тернополян обрали найкращі в Тернополі компанії.
Цього року участь у голосуванні беруть 2979 компаній.
У 2020-му тернополяни мають змогу обирати фаворитів аж у чотирьох нових номінаціях: «Автомобілі з-за кордону», «Медичні товари», «Центри розвитку дитини» та «Опалення і кондиціонування». Усього 53 номінації.
Серед нововведень цього року – і система бонусних голосів за відгуками користувачів. Як це працює? На початок голосування учасникам нараховуємо бонусні голоси за відгуки, які вони отримали за минулий рік. Один відгук з оцінкою 4.0 і вище дорівнює 1 бонусний голос.
Окрім того, після завершення голосування відбудеться традиційний розіграш цінного призу серед користувачів, які проголосували у конкурсі. Детальні умови розіграшу читайте на сайті brand.top20.ua. Переможця обиратимуть рандомно у режимі онлайн із читачами.
Юрій Штопко, регіональний видавець ТОВ RIA Media:
Минулого року проєкт «Народний бренд» святкував 15-річчя. Церемонія нагородження була справді грандіозною подією. Такі підсумкові гала-вечері стали доброю традицією для конкурсу. У зв’язку з протиепідемічними заходами цього року ми не можемо прогнозувати, у якому форматі відбуватиметься церемонія нагородження. Єдине, що можу сказати - переможці обов’язково будуть нагороджені, а ви дізнаєтесь про них одразу після завершення голосування.
Для усіх нас 2020-ий став непростим роком, але RIA Media та конкурс «Народний бренд» працюють та розвиваються для вас. Наприклад, вдосконалені умови голосування, збільшення кількості номінацій та ваша підтримка улюблених компаній вже із перших днів голосування. Віддавайте свій голос гідним учасникам, підтримуйте улюблену компанію та нехай переможуть найкращі.
«Своєрідний підсумок річної роботи», генеральний партнер, будівельна компанія "Добробуд"
Для кожного із учасників такі конкурси, безумовно, вкрай важливі. Адже конкуренція дає певний результат. Щодо «Народного бренду», то це своєрідний підсумок річної роботи. Він, як і інші проєкти такого типу, допомагає аналізувати роботу суб’єктів господарювання та представників бізнесу. Наша компанія неодноразово ставала переможцем «Народного бренду», ми не переслідуємо мету перемогти, але, безумовно, така увага та віддача від людей дуже приємна. Бачимо, що вони цінують нашу роботу. І це дуже приємно.
«Конкурс, що об’єднує», міжнародний партнер СЕ Борднетце Україна
«Народний бренд» - це конкурс, що об'єднує тернополян, дає можливість підтримати місцевий бізнес, - каже керівник відділу персоналу СЕБН-УА Юлія Слободянюк. - Наше підприємство протягом чотирьох років бере участь у голосуванні та уже тричі перемагало у номінації "Кращий роботодавець" у Тернополі. Це визнання роботи кожного працівника SEBN UA! Ми вдячні всім, хто віддає свій голос за найкращих та сподіваємось на вашу підтримку цього разу.
«Очікуємо активної участі тернополян», офіційний партнер "Стоматологія Олексюка"
- У «Народному бренді» ми беремо участь шостий рік поспіль, - зазначає Артем Олексюк, головний лікар клініки «Стоматологія Олексюка». – Неодноразово наша команда отримувала визнання від клієнтів у «Народному бренді». Цього року знову сподіваємось перемогти. Очікуємо активної участі тернополян, адже для кожної компанії ваш голос - це найвища нагорода, незалежно від результатів. Ми вдячні усім, хто голосує за тих, хто гідний перемоги.
«Підтвердження визнання серед людей», хмільний партнер ТОВ «Пивоварня Опілля»
- Такі конкурси варто підтримувати та розвивати з кількох причин, - каже керівник відділу маркетингу ТОВ «Пивоварня Опілля» Володимир Гомівка. - По-перше, це додаткова реклама для кожної з компаній, які беруть участь. По-друге, і перемога в конкурсі, і поразка дають свої результати. Перемога – це підтвердження визнання серед людей, поразка – це привід розвиватись і рухатись вперед. Найголовнішим підтвердження того, що «Народний бренд» - важливий та актуальний, є не лише кількість компаній, які беруть участь, а й загальна кількість голосів. І це свідчить, що організатори працюють в правильному напрямку. Для нашої компанії – це конкурс, який вже впродовж багатьох років тримає рівень, до якого потрібно прагнути.
«Вираз найвищої довіри», партнер «Сервіс виклику авто 594»
«Сервіс виклику авто 549» щоденно пропонує тернополянам та гостям Файного міста послуги із перевезення пасажирів та доставки товарів, - каже менеджер компанії. - Ми постійно дбаємо про високий рівень обслуговування та комфорт наших пасажирів. “Народний бренд” для нас - це вираз найвищої довіри. Минулого року здобули перемогу у конкурсі, за що ми безмежно вдячні тернополянам. Цього року докладаємо зусиль, щоб знову довести, що ми на правильному шляху та надіємось на щиру підтримку наших пасажирів.
«Народний бренд» дає можливість із багатьох компаній виділити найкращі, ті, які справді працюють для клієнтів, допомагають створити народний рейтинг підприємств нашого міста.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер