На будівництво міні-автостанції Подоляни у 2008 році витратили 1,7 млн. грн. Але її так і не запустили
Із 2008 року простоює міні-автостанція, що біля «Подолян». На її будівництво витратили 1,7 мільйона гривень. Місцеве та обласне керівництво відхрещуються від цієї будівлі.
Понад 7 років простоює приміщення, яке мало бути приміською міні-автостанцією біля “Подолян”.
Із питанням про те, чому не працює автостанція на “Алясці”, звернувся до редакції постійний читач Сергій Радинський.
Міні-автостанція розташована біля “Подолян”. Рішення про розвантаження мережі транспорту в місті шляхом зупинки на таких міні-автостанціях автобусів з приміських сіл та прилеглих міст приймав виконком міськради, каже директор ТРЦ «Подоляни» Михайло Ібрагімов.
– Ми підтримали такий проект. Адже це додатковий трафік людей, які б біля ТРЦ «Подоляни» зупинялися б та вирішували свої питання на місці. Інші громадяни безперешкодно змогли б добратися міським транспортом, куди їм необхідно. Маршрути № 18, 19 і 22 часто їздять та сполучають фактично всі мікрорайони міста, – розповідає пан Ібрагімов.
Будівництво міні-автостанції біля "Подолян" завершили ще у 2008 році. Як у 2010-му коментував власник ТРЦ «Подоляни» Василь Чубак, на будівництво витратили 1,7 млн грн.
– Непрозорість у стосунках влади і бізнесу – основна причина замороження цього об'єкта. Цей конфлікт не врегулювався досі, – додає Михайло Ібрагімов.
Іншої думки посадовці
– Будівництво міні-автостанції на вул. Морозенка, що поблизу ТРЦ «Подоляни», – приклад нераціонального використання коштів, – каже начальник відділу розвитку інфраструктури райадміністрації Роман Торожнюк.
За словами Романа Торожнюка, потужностей будівлі для обслуговування цієї гілки дороги недостатньо, оскільки бракує диспетчерських пунктів, платформ, немає кімнат відпочинку для водіїв, пасажирів, зали очікування, вбиральні тощо.
- З позиції логістики, наявне розміщення АС-1, що на вул. Живова, 7 та АС-2, що на вул. Білогірській, 1 є раціональнішим, оскільки пасажири, які приїжджають в Тернопіль, можуть без проблем добратися в будь-яку точку міста, – продовжує він. – Навіть якщо пасажир їде з пересадкою, він без проблем може перейти з одного напрямку на інший, або з платформи на платформу.
Якщо ж автостанції будуть розпорошені навколо міста, то пасажиру буде складно добиратися з одного кінця Тернополя в інший, аби пересісти в інший автобус.
– Виконавчий комітет Тернопільської міськради за каденції Романа Заставного планував будівництво чотирьох таких міні-автостанцій при в’їзді в наше місто на вул. Бродівській, Микулинецькій, Підволочиському шосе та Морозенка (ТРЦ «Подоляни»), – говорить пан Торожнюк. – Однак я вважаю, що краще належна одна приміська автостанція, ніж чотири мізерні та проблемні.
Так на проект тільки гроші витратили,навіщо було будувати ,вона там не потрібна
senator
А хто відповість за 1,7 мільйона гривень - народних грошей.
Анонім
Непогано було би для жителів кременецького напрямкуі,квиток згідно тарифікації коштував би дешевше.Підтримую думку Ібрагімова.
Piter SavkareplyАнонім
Непотрібно. Є зупинка біля Оріону, там маєш тобі і Ланівці і Збараж і Кременець. І там краще тим шо частіще їздиш не автобусом а автомобілем які там часто зупиняються бо їм по шляху чим і комфортніше і швидше. Продати ту автостанцію під якийсь комплекс - готель з рестораном чи щось таке.
Олег
Також погоджуюсь, що то був нерозумний проект. Звичайно тодішня місцева влада нажилась на цьому проекту. В нас не такий вже великий Тернопіль щоб так розпорошувати автовокзали.