Тендер на закупівлю проводило КП "Тернопільелектротранс", переможцем якого стала чеська фірма ZEDEXO s.r.o.
- Вартість одного автобуса 20 400 євро. Так, кошти на це виділяє міська рада. Але, якщо коштів не буде, то не буде закупівлі, - повідомив директор КП "Тернопільелектротранс" Андрій Мастюх.
Згідно з оприлюдненим договором, автобуси, які купуватиме Тернопіль, є користованими, не раніше 2007 року випуску і можуть вміщати не менше 80-ти пасажирів. Догорів діятиме до 31 грудня 2019-ого року. А відповідно до оприлюдненої документації конкурсних торгів, термін поставки автобусів до 30 вересня 2019-ого року.
Згідно з тією ж документацією, спершу збирались закупити 10 автобусів, які мали б поставити до 28 лютого 2019-ого року. А 27 вересня в протокол внесли зміни і кількість автобусів зросла вдвічі. А термін поставки - до 30 вересня 2019-ого.
В одному із додатків є і технічні характеристики автобусів MAN, які збирається купити місто.
В міській раді на запитання чи уже виділили з бюджету якісь кошти на ці автобуси відповіли, що поки що підписали договір.
Нагадаємо, питання про створення єдиної муніципальної транспортної компанії Тернополя особливо актуальним стало в січні 2018-ого року після страйку водіїв маршруток через запровадження електронного квитка. Тоді йшлось і про звільнення водіїв, і про розірвання угод з перевізниками.
А у листопаді ситуація загострилась. Тернополяни влаштували транспортне віче. Спершу 30 жовтня підняли тарифи на проїзд в громадському транспорті до 8-ми грн у тролейбусах та 9-ти у маршрутках. І хоча, влада досі апелює тим, що така вартість проїзду мала бути лише при готівковому розрахунку, з електронним проїзним дешевше - 6 та 7 грн, а з персоніфікованою карткою ще дешевше - 5 та 6 грн. І взагалі, трирівневу систему оплати запровадили для того, щоб вивести готівку з маршруток. Але тернополяни вирішили, що такі тарифи занадто високі для Тернополя та того сервісу, який надають перевізники. Люди 4 листопада вийшли на транспортне віче, а 5 прийшли під міську раду. В той же день виконком міської ради скасував прийняті 30 жовтня тарифи. А наступного дня маршрутки не виїхали. Потім було кілька засідань профільних депутатських комісій. Питаннями тарифів займалась аудиторська фірма, а 15 листопада виконком міської ради, про який повідомили лише деякі ЗМІ, прийняв нові тарифи.
Під час усіх цих подій постійно виникало питання і про розірвання договорів з перевізниками, і про єдину муніципальну транспортну компанію Тернополя. Зараз у місті є чотири низькопідлогових автобусів. На запитання, коли з'являться інші автобуси, у міській раді відповідали, що виділені на це кошти поки спрямували на виплату зарплат вчителям та медикам.
Кошти на зарплати та нову транспортну мережу, як вважають у міській раді, можна отримати з продажу приміщення колишнього ресторану "Україна", що на бульв. Т.Шевченка. Про це йшлось під час позачергової сесії міської ради у середу, 14 листопада. Згідно із незалежною експертизою, вартість приміщення на бульв. Шевченка, де зараз працює кілька закладів, не менше 30 млн грн. Тоді міський голова заявив, що КП "Тернопільелектротранс" провів тендерну процедуру і є можливість розпочати закупівлю двадцяти автобусів для створення єдиної комунальної транспортної компанії міста.
Стежте за новинами Тернополя у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.
№ 33 від 17 серпня 2022
Читати номер
Андрій Павлович Холява
тойво reply Андрій Павлович Холява
Piter Savka
Фрося reply Piter Savka
Piter Savka reply Фрося
Фрося reply Piter Savka
Piter Savka reply Фрося
Сергій
І найголовніше - по закону автобус Ман а 21 не метан- бензин не відповідає вимогам євро 5!
Скунс