Тернополяни повинні брати у транспорті лише "валідовані" квитки

Відколи в Тернополі запровадили електронну систему оплату проїзду, вилізло багато питань. Одне з них – які саме квитки повинні видавати водії? Адже, контролери, які працюватимуть у громадському транспорті, будуть штрафувати пасажирів-«зайців», які не мають талонів.

Тернополяни повинні брати у транспорті лише "валідовані" квитки

Щоб перевірити, як справно працюють водії маршруток, журналіст «20 хвилин» щоразу під час розрахунку готівкою просила дати їй квиток. Зауважимо, що більшість пасажирів цього не роблять. Цікаво, що у різних маршрутках журналістові видавали різні квитки – і старого зразка, де пише, що проїзд 5 грн, і нового – з валідатора. На питання, чому така різниця і чи справді штрафуватимуть за відсутність валідованого квитка, один з водіїв впевнено відповів, що ніхто нікого штрафувати не буде, писати можуть багато чого, але це ще нічого не означає.

До речі, такі випадки у громадському транспорті непоодинокі. Про це розповідають і читачі.

- Зранку 15 січня водій автобуса №6 видав на моє прохання квиток, але звичайний, - говорить тернополянка Ірина. - Я спитала, чому такий, а не з валідатора. Водій відповів: «А для чого тоді мені видавали ті талони? Щоб я на них дивився?». Ще одній пасажирці теж видав звичайний талон. Решта людей, які розраховувались готівкою, певно, за звичкою квитка не просили.

В аналогічну ситуацію потрапила й інша тернополянка Наталія.

- 15 січня в обід їхали в маршрутці №14, усім пасажирам, які просили квиток, водій видавав талони старого зразка, - наголошує вона. – Одна з жінок навіть посварилась з ним, наполягла, аби він видав квиток з валідатора, бо їй треба відчитатися на роботі. У відповідь водій обурювався, мовляв, яка вам різниця. А в мене взагалі вимагав розрахуватись готівкою, бо нібито на електронному квитку немає коштів, хоча я поповнила його за 5 хвилин до поїздки і мала чек. Оскільки поспішала і була з дітьми, то не мала наміру виходити і на морозі чекати з малечею на інший автобус. Довелось платити готівкою.

Нагадуємо, що не лише в тролейбусах, а і маршрутних автобусах тепер працюватимуть контролери. За безбілетний проїзд – штраф у 20-ти кратному розмірі.

Про те, який квиток насправді є легітимним, розповів директор ТОВ «Системний зв’язок» Віталій Васильків.

- Тернополяни повинні вимагати у водіїв лише квитки з валідатора. Відколи працює автоматизована система оплати проїзду, тільки такі талони є дійсними, старі квиточки чи інші папірці – це сувеніри, які не мають законної цінності, - акцентує він. – Водії, які переконують, що різниці немає, обманюють пасажирів. Коли по маршрутках підуть контролери, вони будуть вилучати недійсні талони та роз’яснюватимуть тернополянам, що квитки тепер мають бути лише з валідатора.

На рахунок перебоїв із зарахуванням коштів на електронний квиток, як сталося у випадку пані Наталії, їх немає, запевняє Віталій Васильків.

- У стаціонарних пунктах поповненнях гроші на електронний квиток зараховуються миттєво, лише у випадку віддаленого поповнення, тобто через Інтернет, вони можуть надходить на рахунок у кінці дня, - пояснює він. – Тому в даному випадку водій говорив неправду. Якщо в нього не працює обладнання, згідно із законом, він повинен не брати більше пасажирів. Якщо ж погодився взяти людину – значить везе її за власний рахунок.

Начальник управління транспорту, зв’язку та комунікацій міськради Ігор Мединський додав, що відсьогодні в маршрутках їздитимуть контролери. Вони допоможуть вирішити багато гострих питань. Крім того, міська рада направила звернення у фіскальну службу та правоохоронні органи для залучення їхніх працівників. Вони зможуть виявляти порушення та притягувати недобросовісних водіїв до відповідальності.

Зі всіма скаргами тернополяни можуть звертатися або в ТОВ «Системний зв'язок», або в управління транспорту.

Коментарі (79)
  • Vitaliy Svynaryk

    Дожилися бо платили водію знали скільки і за що і ніхто недивився на ті квитки і ніхто нештрафував нікого тепер платите якомусь валігатору незнаючи скільки і незнати кому карточка ваша як швидко поповняється так ішвидко пустіє бо ніхто з вас незнає скільки грошей воно забирає чим більше ви іі прикладаєте тим більше воно забирає  бо за перший раз білет дає не всім і ніхто вам ці гроші неповерне бо іх фактично і ніде немає а водіі не дають вам білетів бо ніхто на це непогодився до першого лютого мають вирішити це питанья але результат вже видно так що вибирайте самі як скільки і кому вам платити і чий білет дешевше вам обійдеться бо ця система не є досконала
  • Vika Kachyn

    А ви знаєте де ті гроші ідуть звалідатора? Надалові на зарплату. 1 гривня з кожної людини
  • nika minikana

    У Туреччині теж карткова система розрахунку у громадському транспорті і в автобусах і трамваях. Готівкою там вже не розраховуються. На передніх дверях стоїть апарат. Люди заходять на передні двері  і самі оплачують карткою. Місцеве   населення користується пластиковими картками і проїзд для них дешевший, а от для туристів діють картонні і проїзд дорощий. Були свідком ситуації, коли зайшла місцева дівчина і на весь салон попросила пасажирів  оплатити їй проїзд, коли один з пасажирів їй оплатив, вона віддала йому готівку. І ще, там ніхто не їздить "зайцем".

    Tarnopol Mst reply nika minikana

    А ще там усі мусульмани. А баби закривають голови чорними тряпками (для самих вумних скажу на перед,що Туречина це не тільки Стамбул та Анталія. А країна з 80.000.000 населенням)

    Rimasevski Olekcandr reply nika minikana

    Карткова система розрахунку це не АСООП. Це банківська операція. Для цього не потрібна "картка турка". Далі пояснюю, чому ціна "Картки тернополянина" завищена в 3-4 рази. «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління», предмет закупівлі: Код за ДК 021:2015  30160000-8 Магнітні картки; лот 1 – картки безконтактні неперсоналізовані карти - 30 000 шт., лот 2 – картки безконтактні ПЕРСОНАЛІЗОВАНІ карти - 50 000 шт. ТОВ "СИМБОЛ СИСТЕМС" погодилося продати ці картки житомирянам за 825 тис. грн. Житомирськи тролейбусники спочатку прийняли пропозицію, потім відхилили (бо мали справу з шахраями?). Після цього "полтіннік" вирішив "передати в концесію" ТОВ "СИМБОЛ СИСТЕМС" тернопільську "біомасу" та заробити на ній 2,65 млн грн! Називається ця афера "електронний квиток" "карта тернополянина". Рахуємо вартість лотів "за полтінніком": неперсоналізовані 30000*20грн=600 тисяч + персоналізовані 50000*57грн=2 млн 850 тис. Ітого "полтіннік" поімел власників "карток тернополянина" на 2 млн 625тис. грн.  Середня ціна вашого квитка (документація Лоту UA-2017-06-27-001364-b вам в поміч) могла б бути 10 грн 31 коп, фактично - 43.13. Тобто на кожному квитку вас нагріли на 32 грн 82 коп.

    Посилання на джерело: https://te.20minut.ua/Vid-Chytachiv/afera-shob-net-tak-da-punkti-popovnennya-elektronnih-proyiznih-kvitkiv-10666785.html

    Anonymous reply nika minikana

    Між іншим, який виявилось, ноги в того "системного зв*язку" ростуть з Кіпру та ще й  московською пропискою!!!. В Житомирі від їх послуг відмовились, а це при тому, що їх пропозиція картки була дешевшою 10 грн., а от наші "патрійоти" на цьому ще й по 50 грн добавили.

    Нічим то лисе падло не гребує, аби лиш вірвати бабла. Зато як вдягне вишиванку, як вдарить себе в груди, як скаже, який він патрійот, то й знову бидло його вибере.

    Anonymous reply nika minikana

    Турист платить більше не тому, що він турист, а  тому, що оплачує РАЗОВИЙ проїзд. Стільки ж само платить і місцевий без проїзного. Ніхто ніде не диференціює вартість проїзду за місцем проживання чи походженням. Це дикість! Суть в тому, що коли ви наперед оплачуєте проїзд ви кредитуєте перевізника, він отримує вільні обігові кошти, що дозволяють йому отримати прибуток, а тому вартість вашого проїзду дещо нижча, ніж при разовій оплаті. І чим більше ви оплатили наперед, тим більша знижка. Це ж зрозуміло і в нікого запитань не викликає. Але коли лиса гнида починає ділити людей за місцем проживання, це вже якесь середньовіччя, яке, до речі, карається законом.

    між іншим, як виявилось
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні

Новини Тернополя за сьогодні

13:35 На Борщівщині водій через несправність автомобіля потрапив у ДТП 13:00 “Нива” повернулась на стадіон. Міська рада ухвалила рішення про безоплатне користування 12:30 Футбольні команди з Тернопільщини боротимуться за Кубок України серед аматорів 12:00 Вже з вересня усі породіллі отримуватимуть “Пакунок малюка” Від читача 11:45 Лісничий Коропецького лісництва Тарас Литвин про те, де зароджується майбутній ліс 11:30 У Тернополі на заправці через вибух газового балону розірвало півтаксі photo_camera 11:05 У Тернополі фахівці перевірили воду та пісок на пляжах 10:34 На Лук'яновича та Промисловій облаштують 8 зупинок 10:00 Судитись з власниками житла через борги складно. Особливо коли ті – безробітні 09:35 Долар і євро далі дорожчають - курс валют на 17 серпня 09:11 На сесії міської ради нагородили кращих учнів тернопільських шкіл 09:02 Більше мільйона гривень виділять муніципалам на ремонт нового приміщення 08:00 Цей день в історії, 17 серпня: День народження Кузьми Скрябіна 07:01 Погода у Тернополі: 17 серпня, гроза, +24° 21:00 За воду – майже 13 мільйонів боргу. За газ – 145. Часом їх «вибивають» через суд 20:00 Тернопільські регбісти у Києві розпочали другий етап Суперліги 19:56 Перекрили дорогу на знак протесту проти котельні на Київській. Такі ж акції обіцяють щодня play_circle_filled photo_camera 19:00 На Тернопільщині зіткнулися «ГАЗ» та «Мерседес»: потерпілих виймали рятувальники 18:30 “Катком” по корупції: починатимуть з дітей play_circle_filled 18:00 Тисяча сімей позбулась субсидій через борги у… 340 грн
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up