Бруд у салонах та поламані маршрутки, хамство водіїв та їхнє «шумахерство» - це все на фоні чергового прогнозованого подорожчання проїзду, яке тернополянам анонсують вже не вперше. Ми послухали думку тернополян та адресували всі скарги до чиновників. Але ті запевняють: до них городяни на транспорт… практично не скаржаться
Подерті крісла, вода, яка крапає на голову, брудні салони і хамство водіїв. А ще – технічна несправність автобусів та повна їх відсутність після 20.00 – особливо у напрямку «Східного». Не забули городяни й про «шумахерів» за кермом, які перевищують швидкість, підрізають інших водіїв, часто наражаючи пасажирів на небезпеку. Це те, що найбільше не влаштовує городян у тернопільських маршрутках. І це все – на фоні чергового подорожчання проїзду, який нам прогнозують вже від початку нового року.
В управлінні транспорту і зв’язку міськради за технічний стан маршруток кивають у бік перевізників. Наголошують: за порушення правил руху мають карати виключно поліцейські.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗИМ у Тернополі на Automoto.ua.
На Автовокзал? Ніжками…
Жінка каже, що не витримала і втрутилась в розмову. Намагалась заперечити водієві і згадала про 20-ту та 22-гу маршрутки, які курсують до кінця зміни в напрямку Автовокзалу.
30 листопада мешканці «Східного» стали свідками, як на вул. Лесі Українки пасажири штовхали 12-ту маршрутку, аби та завелась. І надіслали цьому фотодокази до редакції. Читач Юрій обурюється, чому пасажирів возять поламані маршрутки? Хто за це відповідає?
Дощ із даху. Хто випустив на рейс?
- 27 листопада зайшла в маршрутку № 22, вона була переповнена, проте звільнилось одне місце і я сіла туди, - розповіла тернополянка Тетяна. - Але сидіти там було неможливо, тому що на голову крапала вода. На верху маршрутки темна мокра пляма від вологи. Оскільки надворі мокрий сніг та дощ, пошкоджений дах протікає. Хто випустив такий автобус на рейс? Чи це вже норма?
Це не маршрутки, а «скотовозки», переконаний наш читач Артур. «А низькопідлогові новенькі автобуси, як у Львові, ми не побачимо, допоки будемо терпіти ці маршрутки, як колись терпіли пижики», - переконаний чоловік.
- В Тернополі в міській раді сидять тільки "заробітчани", які думають про свою кишеню, а не про людей, - пише Діонісій. – А справність і графіки руху їм до дупи.
Марія Василишин скаржиться, що після 17-18 год. з «Дружби» не виїдеш та й в цьому напрямку не дістанешся – хіба тролейбусом. Сумно, пише жінка, ця частина «Дружби» густо населена.
Треба шукати, чим їх замінити
Загалом на сайті було жваве обговорення якості проїзду в маршрутках. Говорили про старі маршрутки, вщент набиті людьми, транспорт, який буквально розвалюється на ходу та сперечались, що не відміняти маршрутки потрібно чи збільшувати вартість проїзду в існуючих, а думати та шукати шляхи, чим їх замінити. І не забувати про альтернативу для пасажирів.
Обурюють городян і непрацюючі монітори, які мають інформувати про час приїзду маршрутки.
А тим часом зросте вартість проїзду
Рішення про підвищення тарифу при розрахунку готівкою не прийнято. Але цей крок неминучий, кажуть у міськраді
Процес оформлення та видачі електронних квитків триває. Понад 55 тис. тернополян вже подали документи на оформлення електронного квитка, з яких виготовлено майже 50 тис. квитків, повідомила начальник прес-служби міськради Мар’яна Зварич.
Нагадаємо, "Картка тернополянина", передусім, дає змогу оплачувати за проїзд у громадському транспорті безконтактним способом. Як пояснили у міськраді, зараз вона діє, як електронний квиток. Далі до цієї "Картки тернополянина" будуть підключені інші муніципальні послуги, наприклад, запис на прийом до лікаря тощо.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 23 квітня 2025
Читати номер