Лише за день страйку маршруток, тролейбусники зуміли перевезти вдвічі більше пасажирів, відповідно, вдвічі більше заробили.
Проте підприємство і досі залишається збитковим. І «допомагає» в цьому десятивідсоткове подорожчання електроенергії від Нового року. Доведеться економити, в тому числі й урізати зарплати працівникам, нарікає директор КП «Тернопільелектротранс» Андрій Мастюх. Але зарплату водіїв тролейбусів не чіпатимуть – вони й надалі зароблятимуть по 15-20 тис грн. у місяць.
Корисне посиланняАктуальні ціни на ЗАЗ у Тернополі на Automoto.ua.
- Вчорашній день показав, що КП «Тернопільелектротранс», закуповуючи великогабаритну техніку і переймаючи досвід закордонних колег, йде правильним шляхом, - каже Андрій Мастюх. - Враховуючи, що значна кількість автобусів «стояла», ми справились з перевезенням пасажирів. Єдине, не змогли забезпечити перевезення у масивах, де немає тролейбусних ліній. Цей день показав, що муніципальний транспорт є надійним, і наш колектив справився із завданням.
Збоїв у системі оплати проїзду не було, стверджує директор КП «Тернопільелектротранс». 11% пасажирів скористались системою безготівкового розрахунку.
- 10 січня містом курсували 54 тролейбуси, з них 29 - «гармошок», - каже Андрій Мастюх. - Ми змушені були зробити деяку рокіровку – на маршрутах, де малі тролейбуси не могли вмістити всіх пасажирів, на рейси вийшли «гармошки».
Виручка за день подвоїлась, каже пан Мастюх. Проте точної цифри, скільки саме за день страйку маршрутників заробили, він не називає.
- Якщо зазвичай в день ми перевозимо близько 30-40 тис. пасажирів, в цей день їх було вдвічі більше, - каже Андрій Мастюх. – Однак, міський електротранспорт і надалі залишається збитковим.
Зменшення кількості транспорту в Тернополі - це зменшення навантаження на дороги і покращення екології, адже поменшало шкідливих викидів у повітря, каже пан Мастюх.
- Вчорашній день показав, що пора переходити на великогабаритний транспорт із зменшенням кількості малих автобусів щонайменше у двічі, - вважає Андрій Мастюх. - Це комплексний підхід, який повинен тягнути за собою регулювання графіків руху, напрямків, кількості одиниць, місць для відстою тощо. А щодо доходів - якраз електронна система легалізовує кількість платного пасажира, навантаження на зупинки, маршрути, напрямки – словом, пасажиропотік. Прекрасно розумію, що грати за правилами не всім підходить і це природньо...
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 19 від 7 травня 2025
Читати номер
7 до епіку можна і в вихідні пускати в цей час туди багато народу ходить.
по3 грн