Відповідні зміни до бюджету прийняли на сесії міської ради 30 листопада.
- Завдяки такому рішенню ми зможемо створити електронну чергу у закладах охорони здоров’я, де пацієнт зможе дізнатися графік роботи та записатися на прийом до лікаря онлайн, - каже міський голова Сергій Надал. - Також буде сформована електронна реєстратура, яка полегшить обслуговування пацієнтів у медичних закладах, зменшить «живі черги» під дверима до лікарів.
Нагадаємо, пілотний проект “Електронна реєстратура” вже запроваджували у Тернополі у 2011 році. Діяв він на базі першої міської поліклініки. Як тоді планували у міськраді, таке нововведення мало працювати в інших поліклініках міста. До речі, проект “Електронна реєстратура”, як розповідали тоді посадовці, коштував 100 тис. грн. Його безкоштовно розробили фахівці дочірнього підприємства данської компанії WebAdvancers, про співпрацю з якою уклала договір міськрада.
Цей проект певний час і працював, але на його розвиток потрібні були кошти, тому все призупинилося, пояснює начальник відділу охорони здоров'я міськради Ростислав Левчук. Нині, коли міськрада виділила кошти, починається новий етап в рамках цього ж проекту.
- Адже щоб усе працювало, потрібно кожного лікаря забезпечити відповідним обладнанням - комп'ютером, принтером, - каже пан Левчук. - Саме на це ми і будемо витрачати виділені міськрадою кошти.
Відтак електронна реєстрація має запрацювати вже до кінця цього року. Наступного року її розвиватимуть ще більше, додає Ростислав Левчук.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Анонім