Удосконалені моделі автобусів, зокрема, для міського та міжміського перевезення, мають чимало переваг для перевезень у місті. Нові автобуси можуть перевозити більшу кількість пасажирів, ніж “старі”, а новому тролейбусу потрібно менше електроенергії.
Окрім того нові моделі передбачають перевезення інвалідів — мають відкидні пандуси.
- Ці моделі — лише незначана частина нашої продукції, - каже віце-президент корпорації “Богдан” Володимир Гунчик. - А організовуючи виставку та відбираючи моделі, ми керувалися тим, що сьогодні необхідно місту.
Тернопільська влада працює над оновленням складу громадського транспорту на тернопільських вулицях.
- Сьогодні у місті є 55 тролейбуси, - каже мер Роман Заставний. - Однак технічний стан їх бажає кращого. Тож для покращення ситуації на дорогах нам треба мінімально — 20 нових тролейбусів, а собівартість одного — 1 млн 400 — 1 млн 500 тис. грн. Та самостійно вирішити проблему з оновленням транспорту ми поки-що не можемо — не вистачає коштів. Сподіваємося на допомогу держави, яка, до речі, має борги перед міськелектротрансом.
Цифра
Транспорт у цифрах
Мерія хоче оновити авто та тролейбусний парк Тернополя
1 млн 400 тис. — вартість тролейбуса
600 тис. грн вартує новий автобус;
55 тролейбусів є у Тернополі;
20 нових тролейбусів потребує місто
За інф. міського управління транспорту та зв’язку
Світлана ГРИВАС,
0-96-709-74-60,
[email protected]
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous
Anonymous reply Anonymous
Anonymous reply Anonymous