Автоматизовану систему оплати за проїзд у тролейбусах запровадили у Тернополі з грудня. Як вона діє, перевіряла кореспондент "20 хвилин".
На зупинці в Центрі - один із пунктів продажу карток.
- Я мало що можу пояснити, бо сама толком ще нічого не зрозуміла, - каже продавець з газетного кіоску, що біля зупинки "Центр", Любов Степанівна. - Це треба, щоб людина хоча би декілька днів попрацювала у цій системі. Я роблю помилки, бо жодної практики не маю. Продала вже десь зо сім карток, проте цього замало, щоб зрозуміти нововведення.
Деякі пасажири кажуть, що воліють їздити "по-старому", мовляв, так було зручніше.
Тернополянка Олена Гриневич купила квиток учора.
- Поки що не можна сказати, чи так вигідніше, чи ні, - каже Олена. - Але у будь-якому випадку мені краще було би користуватися простим паперовим проїзним, який я купила і відзвітувалася в бухгалтерії. Бо зараз у мене заморочки з цим питанням. Поки що все це складно.
Нарікає жінка і на те, що особисто вона знає тільки декілька пунктів, де можна придбати квиток. Точка, де ви маєте змогу купити квиток, позначена банером.
- Це для мене трохи незручно, - скаржиться жінка. - До того ж, продавці самі не дуже володіють ситуацією, тому доводиться довго чекати, щоб придбати чи поповнити картку.
Вирішуємо придбати картку за студентським. Продавчиня довго намагається набрати комбінацію на валідаторі. Згодом комусь телефонує за порадою. Так чекаємо хвилин 20. У кінцевому результаті жінка-продавець таки не змогла продати нам картку, мовляв, за студентським - це перший випадок, і вона боїться помилитися. Тож у тролейбусі платимо по-старому - 2 грн кондуктору.
- Зараз більшість людей мають безлімітки, що вартують 240 гривень, - розповідає кондуктор тролейбуса №11 Оксана. - А от за студентським за два дні - ще жодного випадку. Як на мене, з талонами було краще.
Якогось особливого зиску у даній системі кондуктор не бачить. Говорить про ще один пункт цього нововведення: якщо хтось загубить свою картку, то влетить на великі гроші.
Загалом, припускає кондуктор, варто почекати ще тижнів зо два, аби мати змогу реально оцінювати це нововведення. Бо зараз тернополянам ще важко збагнути сенс карткового проїзду.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Anonymous
Олег Кубіцький