Остання жахлива аварія трапилася на проспекті С.Бандери у понеділок, 21 вересня. Там у аварії загинули двоє людей. і цих пішоходів біля літака, схоже, таки збив BMW
Тернополяни на місці події між собою говорили, що причина аварії - у неврегульованому пішохідному переході. А як вважаєте ви?
Також на проспекті була смертельна аварія 25 серпня, де маршрутка збила насмерть жінку.
Що потрібно зробити, аби на проспекті С.Бандери було менше аварій? Поставити там світлфор? Обмежувачі руху? Чи що?
Також цікавить, де ще у місті, на вашу думку варто поставити знаки чи обмежувачі, аби зменшити кількість аварій.
Залишайте свої відповіді у коментарях до статті.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
тойво
Поставити огорожі по краях тротуарів.ба часто ходять де попало.(ОСОБЛИВО БІЛЯ 18 ШКОЛИ!)
Лежачі поліцейські біля переходів.
Sv Святослав reply тойво
Анонім
2. Ті ж самі патрулі повинні контролювати і поведінку пішоходів, бо то ще питання, хто більше провокує подібні трагедії. Поведінка пішоходів часто буває взагалі за межею здорового глузду. Ну не можна з розбігу вискакувати на проїжджу частину і вимагати від водія миттєвої зупинки авто. А дуже часто перехід пішохода відбувається саме так. Та зупинись на якусь мить, обдивись і переходити починай лише тоді, коли автомобілі вже зупинились. До речі, в Німеччині пішохід ніколи не почне переходити вулицю сам, а дочевається ще когось, правда, якщо на вулиці є ще хтось.
В нас же доходить до абсурду. пішохід може стояти і чекати поки не перейдуть вулицю з протилежного боку, а потім раптово йти самому. Водії чекають, нервують, а звідси і маємо трагедії.
3. Навести елементарний порядок, власне, і з переходами. Такого маразму, як в Тернополі, напевно, ніде не зустрінеш. Ну не може бути перехід кожні 50 метрів, а бо, що найстрашніше, прямо з зупинки громадського транспорту. Пішохід раптово появляється з-за тролейбуса, який чомусь зупиняєть чуть не в лівому ряді, прямо на середині вулиці. Хто ж встигне зреагувати? Або перехід в одну лінію з лінією перехрестя. От захотілось комусь взяв і намалював. А що, йому тра.
Важлива і розмітка переходу, яка поновлюється чомусь лише раз в рік, і знаки, які десь там, між гіляками, і темнота над переходом. І переходи де попало з нізвідки і в нікуда. Тут вже повне божевілля. Йдеш по ринку на 15 Квітня і раз, ти вже на проїжджджій частині на Київській. Тротуари заставлені, видимості нуль і перехід прямо між автобусами чи тролейбусами. Те ж саме, власне, по всьму місту. Хоча там же, на Київській, буквальна за 50 метрів регульоване перехрестя, світлофор і знову перехід. Повний абсурд.
У нормальних містах від переходу до переходу доводиться, часом, кількасот метрів пройти, а в нас будь-ласка - хочеш тут, хочеш там...
Анонім
тойво
1аварій можливо не буде,або буде їх точно менше.
2.гроші в бюджет і + на ці гроші -:
3.поставити огорожі по краю тротуарів.
Можна і лежачі поліцейські.
тойво reply тойво