Ми промоніторили новини на нашому сайті про громадський транспорт у Тернополі від нового 2018 року. Зокрема, звернули увагу на те, що обіцяла влада – як нижчі ціни на проїзд, так і новий муніципальний транспортний парк.
Згадали, на що скаржились тернополяни, в т.ч. і про безпеку перевезення пасажирів та поведінку водіїв. Та, звичайно, про новий транспортний парк.
Вартість проїзду у тролейбусі хочуть зробити – 6-7 грн, а в маршрутці – 7-8 грн
Тарифи на проїзд невдовзі можуть підняти. Днями у «Тернопільелектротрансі» заявили, що діючий тариф збитковий.
Відтак, просять міську раду, щоб проїзд у тролейбусах вартував 6 гривень. У маршрутках ж хочуть, щоб тариф був по 8. Саме таку вартість проїзду у маршрутках тернопільські перевізники просили затвердити міську владу вже найближчим часом.
Найближчим часом виконком і затвердив нову ціну. Щоправда, в тролейбусах вона стала не 6, а 8 грн., а ціна проїзду в маршрутці виросла чомусь до 9 грн.
Шість гривень незабаром може коштувати проїзд у тролейбусах. Вартість електроенергії для КП «Тернопільелектротранс» зросте на 20%. Керівництво підприємства просить міську раду затвердити нові тарифи.
Міська влада таки хоче замінити приватні тернопільські маршрутки на комунальні
Щоб створити єдину муніципальну транспортну компанію Тернополя, потрібно замінити усі приватні маршрутки на комунальний транспорт. У міській раді кажуть, що працюють над закупівлею нового транспорту. А поки в місті є чотири низькопідлогових автобусів.
Влада не розірвала угоди з жодним з десяти тернопільських перевізників
Більше місяця тому перевізників попередили, що можуть розірвати з ними угоди. Від них вимагали, щоб водії їздили за графіком, по-новому возили пенсіонерів і всі користувалися валідаторами. Якщо не будуть цього робити - їх замінять на інших. Як влада оцінює за цей місяць роботу перевізників та що змінилось, прокоментували в управлінні транспорту та міській раді. "Серіал" з громадським транспортом почався одразу після нового року із запровадження диференційованої оплати за проїзд. Ситуація щодня загострювалася - сотні роздратованих пасажирів у транспорті, черги до пунктів продажу і поповнення карток і галас у соцмережах, обурені водії, які не встигали приймати гроші і картки за проїзд, плутанина з пільговиками.
В міській раді хочуть перейти на комунальний транспорт. Експерти кажуть - має бути конкуренція
Міська рада працює над створенням єдиної муніципальної транспортної системи, і вже планують брати кредит на нові автобуси. Активісти пропонують повністю оновити підхід до формування транспортної системи Але перш ніж купувати маршрутки, радять домовитись з водіями, а то їздити на них буде нікому
На черговій сесії міської ради депутати дозволили укласти договір лізингу КП «Тернопільелектротранс». Такий крок, фактично, є першим на шляху до створення єдиної муніципальної транспортної компанії Тернополя та придбання нових автобусів.
«Ми плануємо придбати 40 низькополих або напівнизькополих автобусів, які розраховані на 80-100 місць у Європі, - розповідає міський голова Сергій Надал. - Певну кількість автобусів плануємо закупити у першому півріччі. Якщо нам вдасться знайти усю кількість необхідного транспорту, то закупимо весь необхідний транспорт ще до кінця року».
Ціни на проїзд по Україні: найдешевший електротранспорт - у Дніпрі, найдорожчий - у Києві та Тернополі
- Останнім часом питання громадського транспорту (вартості та нововведень щодо оплати проїзду), стало однією з найактуальніших тем Тернополя, - пише Тернопільський ДемАльянс. - Більш того, зростання вартості проїзду у громадському транспорті є особливо актуальним на фоні загального зубожіння українців, адже підвищення тарифів здатне суттєво вплинути на сімейний бюджет мешканців усіх міст країни. Щороку Тернопільський ДемАльянс проводить моніторинг вартості проїзду в громадському транспорті усіх обласних центрів України.
Міська рада через скандал з електронними квитками планує розірвати договір з перевізниками
Тернопільська міська рада з 1 лютого розірве договори з приватними перевізниками, які надають послуги з перевезення пасажирів маршрутками. Про це заявив міський голова Сергій Надал. Очільник Тернополя зазначив, що усім перевізниками вручили офіційні листи про розірвання договорів, оскільки ті не надають якісних послуг з пасажирського перевезення у місті та не виконують умов договору.
«Протягом тривалого часу ми намагалися дійти порозуміння з перевізниками, аби забезпечити максимально якісне транспортне сполучення у місті, - коментує міський голова. - Натомість кожного дня отримуємо все більше скарг від тернополян щодо недотримання норм та вимог перевезення пасажирів, що водії не дотримуються графіків роботи та завчасно з’їжджають з визначених маршрутів, спостерігається перевезення пасажирів понад максимальну кількість, передбачену технічною характеристикою транспортного засобу, недотримання та ігнорування електронної системи оплати за проїзд, зокрема фальсифікація квитків та відмова приймати оплату за проїзд електронними проїзними картками. Тому управлінням транспорту було проаналізовано стан виконання умов договорів, які були укладені з перевізниками на підставі проведеного конкурсу. Враховуючи цей аналіз, було виявлено цілий ряд порушень».
«Як грім серед ясного неба» - перевізники про розірвання договорів з 1 лютого
У міськраді запевняють: транспортного колапсу з 1 лютого не буде. Де є тролейбусні лінії, збільшать кількість тролейбусів. Можливо, запустять нові маршрути. Перевізники здебільшого відмовляються коментувати рішення міськради. Реакцію тернопільських перевізників на рішення міськради щодо розірвання договорів з 1 лютого можна охарактеризувати одним словом – «шок!»
Нагадаємо, Міська рада через скандал з електронними квитками розриває договір з перевізниками Тобто, попрощаються з усіма маршрутками, які нині курсують Тернополем. У міськраді запевняють: мають альтернативу і транспортного колапсу в місті не буде. Насамперед, міська рада переглядає маршрути, щоб забезпечити комфортне пересування пасажирів містом, - запевнила керівник прес-служби міськради Мар’яна Зварич. - Там, де є сполучення тролейбусними лініями, буде збільшено кількість перевезень тролейбусами, а при потребі тролейбуси слідуватимуть новими маршрутами.
Маршрутки перекошені. Таке враження, що зараз впадуть на бік, а люди повипадають
"Їхав у маршрутці, заплатив 5 гривень і як у музеї війни побував", - каже тернополянин
"Їхав у маршрутці, заплатив 5 грн і ніби побував у музеї війни", - написав у соцмережі тернополянин Назар. Чоловік виставив промовисті фото обдертого салону маршрутки.
- Не знаю, про що тут казати. Просто подивіться. Ганьба, - каже він.
Водій тролейбуса возив людей під "кайфом"
Ознаки наркотичного сп’яніння у водія тролейбуса помітили патрульні у середу, 25 липня. Підозри поліцейських підтвердилися у медичному закладі. Тест на стан сп'яніння показав вміст опіатів та амфетаміну в організмі чоловіка.
У Тернополі з маршрутки випала 81-річна бабуся
Подія трапилась 22 липня, близько 15-ї години. Водій маршрутки «Богдан» розпочав рух від зупинки, не зачинивши двері в салон, внаслідок чого пасажирка випала з салону.
На хамство водіїв тернопільських маршруток не вперше скаржаться пасажири. Свідком неприємної ситуації у маршрутці №13 стала журналістка "20 хвилин". Про це вона написала у соцмережі "Фейсбук".
Пасажирів возить маршрутка, яка розвалюється на очах
Відео, на якому видно, що маршрутка несправна, розмістив у соцмережі «Фейсбук» тернополянин. Автобус свистить, скрипить і таке враження, що розвалюється на ходу.
Ми в одному місці зібрали не всі матеріали про громадський транспорт. Це – лише частина. Але і її достатньо, щоб зробити власні висновки. В тому числі і про «господарників» та «обіцяльників» нашого міста.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 8 від 19 лютого 2025
Читати номер
Петро Білецький