Працівники локомотивного депо у Тернополі готові вдатися до протесту

Працівники локомотивного депо у Тернополі готові вдатися до протесту
- Я тут уже 28 років працюю, я - колійовець у другому поколінні. Тут працювали мої батьки. А ви мене в Чорнобильську зону засилаєте?! - виступ голови профкому Вільної профспілки машиністів України локомотивного депо Тернопіль Романа Владики на зборах був доволі емоційним. Нині чоловік працює помічником машиніста тепловоза, - Чому мене не спитали, чи хочу я працювати в Чорткові? Зате мені вже запропонували там роботу.

Подібні слова з приводу реорганізації, котру проводить Львівська залізниця у локомотивному депо Тернопіль, на зборах 26 жовтня можна було почути не від одного працівника. Адже, за рішенням керівництва залізниці, незабаром мають створити нові підрозділи: локомотивне депо - у Чорткові та моторвагонне депо - у Тернополі. Це означає, що організація із назвою локомотивне депо Тернопіль перестає існувати. Відтак її працівникам уже повідомили, що через реорганізацію відбудуться зміни на підприємстві. Тому люди стурбовані, що можуть втратити роботу.
У разі відмови - звільнення
Роман Владика вже отримав повідомлення про подальшу роботу у реорганізованому депо.
- Посаду, котру ви обіймаєте, з 1 січня 2011 р. скорочують, - йдеться у повідомленні (копія документа є у редакції, ми зберігаємо її стиль, — прим. ред.). - З метою Вашого подальшого працевлаштування пропонуємо посаду помічника машиніста тепловоза у відокремленому підрозділі локомотивне депо Чортків. Про прийняте рішення просимо повідомити у письмовій формі у відділ кадрів до 10 листопада 2010 р. У разі відмови від запропонованої посади будете звільнені після 1 січня, згідно із діючим законодавством.
Таке ж повідомлення надійшло й машиністу тепловоза Андрій Грабовому та іншим працівникам локомотивного депо Тернопіль.
- Мені кажуть, що я працюватиму на місці, а лише за документами рахуватимуся у Чорткові, - пояснює чоловік. - Але ж навіщо мені це? Я живу в Тернополі, а за будь-якою довідкою доведеться їхати до райцентру. Туди дорога - неблизька, весь день пропаде. У гіршому випадку мене взагалі можуть з часом поставити перед фактом, що слід їхати на роботу до Чорткова. Нас ставлять в умови, що нема куди подітися. Де зараз знайти роботу? Наприклад, скажуть, що треба з'явитися на робочому місці о 00.00 в Чорткові. Як я маю туди добратися з Тернополя? А потім невиспаним приступати до роботи? Я вже не кажу про слюсарів. Вони працюють від 8.00 до 20.00. Чим вони мають добиратися на роботу?
Пан Грабовий пропрацював у локомотивному депо Тернопіль 18 років. Чоловік каже, що його колеги мають і по 30-40 років стажу. Ці люди не заслуговують на таке ставлення.
З людьми ніхто не говорив
Профком Вільної профспілки машиністів України локомотивного депо Тернопіль провів збори у Тернополі. Туди запросили представників органів влади та місцевого самоврядування, адміністрації залізниці. Люди вирішили звернутися в Міністерство транспорту та зв'язку з проханням відмінити наказ Львівської залізниці про реорганізацію підрозділу локомотивне депо Тернопіль. У разі невиконання цього прохання працівники депо готові вдатися до акцій протесту.
- Ми не рвемося на барикади, адже ще сподіваємося, що нашу думку врахують, - каже технічний інспектор праці Вільної профспілки машиністів локомотивне депо Тернопіль Григорій Мушій. - До речі, ми написали звернення до губернатора. Він ініціює зустріч керівництва Львівської залізниці та нашої профспілки, аби розглянути цю проблему. Побачимо, що з того вийде...
Закон передбачає, що у випадку реорганізації працедавці повинні проводити попередні консультації з профспілками, додає пан Мушій.
- Спочатку ми отримали повідомлення, що йде реорганізація по всій Україні і депо ділять на моторвагонне і локомотивне, - додає він. - Мало відбутися таке і в Тернополі. Тому особливої тривоги у нас ця ситуація спершу не викликала. Адже всі робочі місця повинні були зберегти.
Однак, продовжує пан Мушій, 30 вересня з'явився наказ начальника Львівської залізниці про таку реорганізацію при якій локомотивне депо Тернопіль перестає існувати.
- У цьому наказі є пункт про звільнення та працевлаштування працівників, - додає він. - Людям починають видавати повідомлення. Адміністрація Львівської залізниці запевняє, що жодного скорочення не буде. Але ж у документі все чітко розписано. І якщо людина не погодиться на всі умови працедавця, її звільнять. Із нами мав би хтось поговорити! Адже навіть профспілка не маємо повної інформації. Їздити на роботу в Чортків із Тернополя ніхто не буде. Чим туди добиратися? Там не готові надати людям житло. Ще нюанс – Чортків розташований у зоні радіоактивного забруднення. Звісно, ніхто не рветься їхати туди працювати.
Із працівниками говоритимуть індивідуально
Сьогодні не стоїть питання про скорочення штату локомотивного депо Тернопіль, тому турбуються люди марно, запевнив на зборах начальник служби локомотивного господарства Львівської залізниці Ігор Войцехівський.
- Локомотивне депо Чортків привели в культурно-естетичний стан, - каже він. - Там створили всі умови для роботи. Звільняти нікого не будуть, навпаки, нам ще потрібно заповнити додаткові робочі місця. Змушувати силою виїжджати на роботу у Чортків ми нікого не будемо.
Цей виступ викликав обурення залізничників, які були у залі.
- Якщо ми всі відмовимося їздити на роботу в Чортків ви залишите нас тут чи звільните? Скажіть: так чи ні? - запитує Роман Владика. - Ви ж сказали, ніхто нікого силоміць не звільнить. А мені вже запропонували таку роботу, від якої я змушений буду відмовитися. Там все написано - чорним по білому. Створюйте депо в Чорткові та набирайте туди людей, але не чіпайте нас.
Ствердної відповіді на питання пана Владики представник Львівської залізниці не дав.
Ми будемо пропонувати роботу, - сказав він. – Розмови відбудуться з кожним працівником індивідуально.
Наразі, як відомо, 1 листопада, ситуація із працевлаштуванням людей не змінилася.


 

Стежте за новинами Тернополя у Facebook, Telegram, Instagram, Viber та YouTube.

Коментарі (15)
  • Anonymous

    Колег які по 30-40 років стажу мають пора на пенсію відправити! А слюсарів в депо і так не вистачає. Ясно ж було сказано, що всі слюсарі залишаються на роботі в Тернополі. При чому потрібно врахувати той факт, що в депо багато працівників проживають у Чорткові і на роботу їздять у Тернопіль. Цим людям така ситуація дозволить зекономити копієчку. Пан Грабовий думає тільки за свою дупу! а про те що організація роботи на залізниці уже не мінялася 30 років забув. А з того часу вантажо і пасажиропотік явно змінився. відповідно і структура і розміщення залізничних підрозділів повинна пристосуватися до змін. Щоб ситуація на залізниці мінялася потрібно щось робити. Звичайно, що машиніста не хвилює що він везе і куди і скільки це куштує. його хвилює те скільки йому заплатять. а оскільки прибутки не супер від такої діяльності, то і зарплата відповідна, а щоб покрити втрати, пан машиніст вкраде десь 100 л дизпалива!!

    Anonymous reply Anonymous

    а чого ніхто не думає про машиністів з Чорткова . Вони їдуть в Тернопіль , платять гроші за проїзд і добираються в любий час дня і ночі. Тим більше багато машиністів , слюсарів з Чорткова . Їдуть не вмирають. А тернопільські привикли що їм все подають під ніс , тільки пережувати треба

    Anonymous reply Anonymous

    пану машинисту быдле яйца отровать за воровство надо))
  • Anonymous

    на мою думку для локомотивних бригад розподіл Депо нічого не змінить, пасажирські бригади як мали явку в Тернополі так і будуть мати. А якщо основне локомотивне депо буде в Чорткові це буде тільки ПЛЮС. Тому я вважаю,що працівникам які проживають в Тернополі потрібно змиритися з цією ситуацією!!!!
  • Anonymous

    Але чомусь Роман Владика ніколи не піднімав питання про те, що частина працівників, які живуть у Чорткові з 1996 р. добираються до Тернополя на роботу, бо депо Чортків розформували, але після розподілу депо Тернопіль вони будуть працювати в рідному місті?? Чому про них ніхто не подумав?
  • Anonymous

    а що ви хотіли, вже давно ходять розмови про ліквідацію Тернопільської області і поділ території між сусідніми областями, як бачимо все починається, тож скоро за довідками всі будемо їздити до львова
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
21:06 Кремль висуває вимоги до ЄС та України: про що пише світова преса 20:03 Недорогі будиночки та котеджі за тисячі доларів: яке житло можна орендувати у передмісті Тернополя photo_camera 19:00 Чоловік і тато на фронті, так ще й мене кличуть? У Тернополі на вулиці повістку вручили жінці (!) 18:00 Патрульні виявили автомобіль Renault, що перебуває в розшуку Від читача 14:26 Роботодавці отримують компенсацію за працевлаштування переселенців 17:00 «Руки ніби обпечені, може бути і гірше»: які отруйні та небезпечні рослини є на Тернопільщині photo_camera 16:14 ФОТО ДНЯ: у Чорткові відбудеться відкриття 3D муралу на бібліотеці 15:30 Навчання, веселощі та нові знайомства. У Тернополі проводять унікальні заняття для дітей: як долучитись?(РЕПОРТАЖ) play_circle_filled photo_camera 14:52 Відбувся фінальний турнір з дворового міні-футболу. Хто став переможцем 14:20 Бізнес приносив до 200 тисяч гривень в місяць: на пошті затримали тернополянку з 200 грамів канабісу 13:43 Перетворила її життя на рабство: 15-річна дівчина з Нікополя втекла у Тернопіль від мами 13:02 Де порибалити поблизу Тернополя: куди поїхати та що можна впіймати (КАРТА) photo_camera 13:01 У Тернополі розшукують винуватця аварії на території ТРЦ «Подоляни» 12:23 Допоможіть розшукати: у Тернополі зникла жінка 12:00 Сонячний берег: на Тернопільщині облаштували нову локацію для відпочинку (ФОТО) 11:30 «Ти обіцяв, що ми проживемо довге і щасливе життя!» У Козові прощаються з Назарем Мялікгулиєвим 10:50 Аквапарк, велопрогулянка, теніс: у Тернополі організовують заходи для людей «золотого віку» (РОЗКЛАД) 10:10 У Тернополі працює 9 пунктів вакцинації: де та коли можна щепитися від Covid-19 09:32 Незаконно розмитнив LEXUS: на Тернопільщині судитимуть митника 09:01 28 червня з Тернополя їде допомога на фронт. Куди приносити посилки
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up