Тернополянка поскаржилась до редакції на воду чорного кольору, яка текла з крану. Жінка каже, що подзвонила до аварійної служби «Водоканалу», аби з’ясувати причину та поцікавитись – хто ремонтуватиме техніку, яка вийшла з ладу через «кольорову» воду. Та їй відповіли – у будинку була аварія. Повідомляти про це мешканців вони не зобов’язані, а ремонтувати зіпсовану техніку мають мешканці за власний кошт.
Через хвилин 10 вода протекла і стала просто іржавою. В цей час почав текти унітаз. Котел видавав незрозумілі звуки і перестав підігрівати воду.
Коли жінка поцікавилась, чому ж не повідомили мешканців, аби не відкривали крани, диспетчер ніби відрізав – ми не зобов’язані. На запитання, хто ремонтуватиме компакт та котел – чоловік монотонним голосом відповів, мовляв, за техніку і сантехніку несе відповідальність власник.
Викликайте санстанцію і Водоканал
В управлінні у справах захисту прав споживачів радять, передусім, поміняти фільтр до води. Якщо з кранів тече іржава вода – викликати представників санстанції. Ті відберуть проби. Адже чорного чи іржавого кольору – це не вода, а рідина, яка може бути небезпечною до вживання. Або самим при свідках набрати води до якоїсь ємкості та віднести до цієї структури. Також варто викликати представників жеку.
Якщо іржава вода не лише в одній квартирі чи будинку – обов’язково викликати представників Водоканалу. І паралельно звертатись до санстанції – чи вода, яка тече з кранів, відповідає держстандарту і чи не містить якихось шкідливих домішок чи бактерій, загрозливих для здоров’я.
Повідомляють про планові зупинки
Ми звернулись за коментарем з приводу «чорної» води у кранах до КП «Водоканал». Ті запевняють: в будинку була аварія. І що вони здійснюють обслуговування зовнішніх водопровідних і каналізаційних мереж. А внутрібудинковими опікується балансоутримувач. Наголошують, що зобов'язані повідомляти абонентів лише про планові зупинки, а в даному випадку мало місце аварійне припинення водопостачання.
До диспетчерської КП “Тернопільводоканал” 11 серпня о 17.20 надійшло повідомлення про те, що затопило магазин “Наталі”, розташований на вул. Богдана Лепкого, 14. За вказаною адресою виїхала чергова аварійна бригада підприємства, підтвердили в КП «Водоканал».
Щоб перекрити воду, майстри спустились до підвалу. Проте вентиль, який перекриває воду на стояк під'їзду, виявився несправним.
Начальник аварійно-диспетчерського відділу КП “Тернопільводоканал” Любомир Калиняк зазначає, що їхнє КП здійснює обслуговування зовнішніх водопровідних і каналізаційних мереж. За обслуговування внутрібудинкових мереж відповідає балансоутримувач.
Довідка
Управління у справах захисту прав споживачів: 52-16-65, 52-32-16.
Аварійна КП «Водоканал»: 52-51-17.
Інформаційно-довідкова служба міськради: 15-80, 067-351-57-10.
Міська санітарно-епідеміологічна станція: 52-20-15.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 18 від 1 травня 2024
Читати номер
Анонім