Також з першого дня першого місяця наступного року не можна буде рекламувати тютюну та спиртного на перших і останніх сторінках газет чи журналів. А в ефірі радіо й телебачення для цих видів товарів виділять спеціальний час.
— Влада вирішила не забороняти рекламу цих товарів одразу, бо багато компаній уклали довгострокові контракти і їх розірвання могло би принести бізнесу значних збитків, — розповідає начальник КП “Адміністративно-технічна інспекція” Віктор Шумада. — Таким чином бізнесу пішли назустріч.
Наразі ж, за словами комунальника, частка тютюну та алкоголю у загальних обсягах зовнішньої реклами Тернополя становить приблизно 30%. Але обмеження, що їх застосують з нового року, не повинні спричинити простоювання щитів та сітілайтів незаповненими, говорить він.
Зараз у місті попит перевищує пропозицію, — пояснює пан Шумада. — І це пов’язане в основному із масштабними рекламними кампаніями декількох замовників.
Основними замовниками зовнішньої реклами у нашому місті є МТС, “Подоляни”, “Епіцентр_К” та “АРС Кераміка”, каже посадовець.
Не вважають, що через заборону зовнішньої реклами вказаних товарів виникне “рекламний голод” і власники білбордів, сітілайтів та інших засобів.
Думаю, що пропозиція не перевищить попит, адже вже тепер є багато “нейтральних” товарів та послуг, які шукають місця на ринку, — каже директор ТОВ “Маркетингові технології ПБС” Михайло Тимошик.
До речі, обмеження у рекламі не стосуватимуться шампанського українського виробництва, колекційних вин та вин, котрі представляють культурну цінність. Останні — це вина, що їх виготовили у давніх виноробних районах і їх оцінюють не тільки за якістю, а походженням.
Коментар Владислав Газолишин, психоаналітик: Одразу ж зазначу, що у Європі реклама тютюну та алкоголю взагалі винесена за межі міст. Безумовно, що вона впливає на людей із легковразливою психікою: молодь, дітей, підлітків. Вони чутливі до всього яскравого і швидше, ніж дорослі, потрапляють у залежність від поганих звичок. Реклама спиртного і тютюну не потрібна. Звісно, що її обмеження не спричинять зникнення споживачів згаданих продуктів, але тих, хто тільки розпочинає споживати алкоголь чи палити, поменшає.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Anonymous
Anonymous reply Anonymous