Репортер "20 хвилин" вирішила зробити журналістський експеримент, перевтілившись в англомовну туристку, що прагне купити в аптеці гігієнічну помаду, в магазині – зубну пасту, а у фаст-фуді – зробити замовлення.
Перша локація – аптека, що біля пам’ятника Франку.
Ефектна блондинка, років 25, обслуговує літню жінку. Після цього питає «туристку»: «А вам що?» Журналістка: «Good day. Have you got anything for chapped lips?» Фармацевт не очікувала такої ситуації і розгубилася. Бабуся, що ще не встигла вийти з аптеки, хотіла допомогти працівниці і перепитала: «Please repeat». Аптекар зробила вигляд, що зрозуміла «туристку». Але, напевно, розгубленість взяла гору, адже та представила журналістці лікарський засіб «Агерп». Вартість ліків показала на калькуляторі. Так і розійшлися.
Далі тестуємо Watsons, що на першому поверсі центрального універмагу.
Журналіст питає консультанта: «Where can I find the toothpaste?» Працівниця зрозуміла тільки з другого разу і сумлінно намагалася допомогти «туристці», але знань все-таки бракувало.
І останнє місце перевірки – фаст-фуд «Цибулька».
Тут для працівників задача спростилася завдяки наявності меню на англійській. Проте дати відповідь на те, чи є в них Інтернет, дівчина також не одразу змогла.
Отож рівень знань англійської серед працівників у сфері обслуговування залишає бажати кращого.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер
Анонім
Анонім
Так от, після другої пів-літри на трьох ми з ним вільно вели мову і про політику, і про автомобілі, і про жінок. Головне, щоб людина була, а мова завжди знайдеться...
Анонім
Анонім reply Анонім
Piter Savka