Майже 15 тисяч тернополян проголосували та обрали найкращих. Цьогоріч було 50 номінацій. Серед яких - дві нових: "Суші, бари" та "Таксі". Загалом, участь у "Народному Бренді" беруть 2192 компанії і лише 50 з них, отримали свої бажані нагороди. Голосування розпочалось 1 жовтня і тривало до 30 листопада. А оприлюднили результати голосів 2 грудня.
Читайте також: "Народний бренд 2019": тернополяни обрали найкращих
Підготували подарунок і для користувачів, які проголосували у конкурсі "Народний бренд 2019": подорож для двох у Будапешт та Відень.
Для того, щоб стати учасником розіграшу, потрібно було проголосувати на сайті brand.top20.ua не менше, ніж у 10-ти номінаціях, після завершення голосування зробити репост у соцмережах та не видаляти даний запис зі своєї сторінки до завершення церемонії нагородження.
Переможця серед тих, хто проголосував, визначали рандомно 13 грудня, у день церемонії нагородження "Народний бренд 2019".
Отже, володарем путівки стала Алла Русіна. Вона отримує путівку на подорож на двох у Будапешт та Відень.
Редакція "20 хвилин" вітає переможців розіграшу! Бажаємо гарної подорожі та незабутніх вражень від неї.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер