Може, кондуктори таки потрібні?

Їхала вранці на роботу з Аляски до “шостого магазину”. Людей назбиралось, як завжди - ніде стати. І кожен передає то готівку за проїзд, то картки. Передавали всі через мене, бо я якраз стояла біля тої труби, що розділяє місце водія від салону. Потім сіла спереду і щось мені захотілось побути кондуктором. Може так і не можна, але я попросила у водія. Цікаво було. Щоб не довго розписувати: мені люди картку,  я її “пропікала” і віддаю назад з квитком. І ще водій дав мені картку оператора, щоб видруковувати квитки для тих, хто сплачував готівкою. А от решту з готівки, водій сам рахував. До речі, в деяких маршрутках водії поставили валідатори так, що пасажир сам може ту картку “пікати” і брати квиток. До чого я це все веду. За тих кілька зупинок, що я так "попрацювала", водій і справді менше відволікався і більше стежив за дорогою. Та й не затримувався на зупинках. Помітила, що після того, як почались картки, то маршрутки їдуть повільніше, бо поки водій всіх “пропікає”, то ще плюс кілька хвилин на кожній зупинці. Після того я ще раз хотіла побути кондуктором, але цього разу водій відмовив. Сказав, що сам впорається, але я так поспостерігала за ним і напевно, йому було б простіше, якби хтось допомагав. Та й інші пасажири це помічають.

Водії колись уже просили кондукторів, але у міській раді кажуть, що це питання до перевізників. Один мені нещодавно пояснював, що це додаткові витрати, бо їм ж потрібно буде платити зарплату. А може все таки можна якось зробити так, щоб були ті кондуктори? Бо щоб там не казали, але водіям справді нелегко водночас стежити за дорогою, давати решту і друкувати квитки.

Коментарі (0)

Їхала вранці на роботу з Аляски до “шостого магазину”. Людей назбиралось, як завжди - ніде стати. І кожен передає...

Не пропускай новини — долучайся до нас на Facebook
keyboard_arrow_up