Реальна історія та поради купівлі авто з Німеччини за новим пільговим законом

Реальна історія та поради купівлі авто з Німеччини за новим пільговим законом

Українець Богдан Климчук поділився історією придбання авто з Європи по новому “пільговому закону”. Своєю історію з українцями він поділився через мережу Facebook. 

"На прохання багатьох друзів і оскільки тема цікава, поділюся інформацією, яким чином пригнав своє авто з Німеччини по новому “пільговому закону”. Оскільки, набив немалу кількість гуль, бо був одним з перших, сподіваюсь мій досвід стане в пригоді.

Отже, сам процес покупки розділив би на декілька етапів:
1. Підготовка
2. Сам процес купівлі
3. Митниця
4. Сертифікат відповідності
5. Облік
На першому етапі треба розуміти, що конкретно ви хочете. Рекомендую піти на авторинок чи де інде та найти уже в Україні омріяну марку і модель. Посадіть свою п’яту точку в ті машини, які вам підходять по бюджету, головне не зациклюватись на одній моделі чи марці, чим більше варіантів тим більше шансів. 
Отже, вибрали, тоді вперед на сайти mobile.de, autoscaut24.de. і т.п. і шукайте.
Коли знайшли, не спішіть виїжджати закордон, попросіть продавця надіслати вам копію бріфа по якому ви можете переконатися чи підходить це авто по вимогам закону про зниження акцизного збору. 

Нагадаю, що пасажирське авто має відповідати ЄВРО 5 і бути ВИГОТОВЛЕНИМ не раніше 01.01.2010 року. 
Не переплутайте рік виготовлення і першої реєстрації. У бріфі стоїть перша реєстрація, а рік виготовлення треба пробити по VIN коду. Найкраще це зробити на автосервісі в Україні. Коли ви уже маєте конкретний варіант, сходіть до митних брокерів, щоб порахували вам вартість розмитнення. Я звернувся в Респект Брок, що на Рівненській в приміщенні Модерн експо, 3-й поверх. Будьте готові віддати державі до 40% вартості та брокерам в районі тисячі гривень за послуги.

Коли ви уже виїхали закордон врахуйте, що пересуватися в Західній Європі не дешево і жити теж. В середньому день перебування обійдеться в 50 євро, якщо у вас нема там друзів чи родичів.

Читайте також: Українців чекають складності при покупці б/у авто в Європі

Другий етап звичайно самий відповідальний. Торгуйтесь. Якщо не впевнені, то можна зробити тест на автосервісі, АСАD тощо, коштуватиме вам 45 євро десь, але будете спокійніші. Я не робив, бо при пробній їзді мене все задовільнило. Купуючи, обов’язково подивіться по вікнах рік виробництва авто. Там може не бути вказаний рік, але остання цифра як правило є останньою цифрою року.

При купівлі треба розділяти, авто іде штоєрне (з податком на додану вартість), чи звичайне. Якщо штоєрне, то вам треба додатково заїхати до їхніх брокерів і їх митниці, отримати Сертифікат походження (е1 здається). Штоєр, тобто ПДВ повертається, коли ви надсилаєте власнику копію техпаспорта і документів з митниці. Німецькі брокери беруть близько 50 євро за послуги підготовки доків на експорт. Обов’язково ще маєте оформити купчу, тобто договір між продавцем і покупцем та отримайте рахунок від продавця.

Коли вже купили, не думайте що так усе просто. ВАМ ПОТРІБНІ ЧЕРВОНІ НОМЕРИ, аби ви могли перегнати авто до Штрасенферкерамту (їх МРЕВ). Коли ви оплатите страховку, друк чорних номерів і послуги, це потягне ще близько 200 євро, але з цим усім можна їхати в Україну.

Я гнав з під Дюісбурга, тому вартість пального і доріг вийшла до 120 євро. 
Третій етап самий дратівливий. Бо неньку Україну ти бачиш, а черга іде так повільно 
Поляки: стаємо в чергу де тіри, якщо машина штоєрна, ящо ні в звичайну.
Поляки дадуть заповнити папірець і ви маєте здати пройти огляд і зважування. Добре подивіться де у вас номер вибитий на кузові і протріть. 

У мене перетин польського кордону забрав 2 години, а а Українського 10. 
Спочатку вам прикордонник дасть маленький папірчик, який ви маєте не згубити.
Потім ви зважитесь. На вагах, мені типу жартома сказали, що розмитнення у них розпочинається з кави, мовляв піди сходи. Я відповів з порогу, що після Майдану нікому хабарів не даю (хоча до Майдану, тільки даїшникам і викладачам 2 рази доводилось) і що пора уже усвідомлювати, що живемо у новій країні і так як було колись уже не буде. Мені білява пані митник відповіла, щоб я це казав “тим зверху”, змушений був їй заперечити, що якщо вони не будуть змінюватися, верхи теж такими залишаться. Ну але це розумієте, як бджолам казати, щоб вони мед не їли...
Отже, далі розпочались мої пригоди. Як виявилось потрібна лишати на кордоні грошову заставу по вартості, яку обрахує вам брокер. Я при собі такої суми не мав, але дякую Сергій Чуріков, що підвіз. Але це коштувало мені 3 години часу, бо попав саме на перезмінку між 20.00 і 21.30.

Ще раз зауважу, що перед покупкою обов’язково проконсультуйтесь із брокером, скиньте йому з за кордону копії бріфа, щоб він підготував усі потрібні документи для митниці. Це зекономить вам як мінімум годину. 

Після сплати коштів, оформлення і огляду ви щасливо їдете додому.
В залежності від адреси прописки, волинська чи інша, ви лишаєте авто на митному терміналі тієї області, де вже місцевий митник у моєму випадку в Луцьку, перевіряє по своїх нормативах, чи дійсно заявлена на кордоні вартість відповідає дійсності і чи не треба доплатити до застави, яку ви лишали на митниці ще кошти. Митний термінал у нас знаходиться праворуч від заводу Модерн експо.

І тут переходимо до четвертого етапу – для того щоб поставити машину на облік потрібен сертифікат відповідності. Його роблять різноманітні дослідні інститути в Києві, Львові, Житомирі. Я поїхав у Львів на Кривоноса 6. Раджу їхати удвох. Щоб одна людина автівкою займала чергу на огляд, а інша паралельно оформляла документи.

Закоштував папірець 998 грн.17 коп. і має прийти з тижня по новій пошті.
До п’ятого етапу я ще не дійшов, але думаю в МРЕО усе стандартно пенсійний фонд 3-4% і за послуги до тисячі. Можливо хтось уже ставив недавно то в курсі.
Загалом купівля забрала купу часу і нервів, але хотів пригнати неперероблене пасажирське авто з м'якою підвіскою та кондиціонером салону для перевезення своїх туристів. Дякую Роберт Горват і Ко за цей закон, працюйте, щоб ми стали членом ЄС і взагалі мита платити не треба було б :)", - пише Богдан Климчук

Коментарі (2)
  • Lordan Julia

    Ніпрощо.
  • Олег

    Добре все розписано але можна було написати більше конкретики в цифрах. Який автомобіль (марка, об'єм двигуна), ціна яку віддав продавцеві, скільки довелось сплатити податків на всіх етапах і в результаті на скільки ціна автомобіля вийшла дорожчою ніж ціна оплачена продавцеві? Чи вказував на митниці реальну вартість яку заплатив продавцеві, чи може занизив? І чи можливо так занижувати, чи можливо вони на митниці вимагають показати договір купівлі-продажі?
Найчастіше Найчастіше
Новини за сьогодні
Новини Тернополя за сьогодні
11:45 У пункті пропуску «Рава-Руська – Гребенне» поновився рух вантажівок 11:25 У Тернопільському районі згорів автомобіль 11:00 У Тернополі планують відремонтувати дорожнє покриття ще на семи вулицях 10:25 Митрополит Василій освятив Плащаницю для Архикатедри Тернополя Від читача 11:33 Присвоєння почесного звання - «Герой України» (посмертно). 09:30 На фронті загинув розвідник-сапер з Тернопільщини 09:01 У центрі Заліщиків встановили розкішні Великодні декорації. ФОТО photo_camera 08:01 Розпочався Страсний тиждень: особливості кожного дня від понеділка до неділі 20:01 Тернополянка замовила собаку потягом, а коли прийшла зустрічати — його там не було 19:01 З 1 травня в Україні на водіїв чекають зміни 18:01 Кошики, великодні свічки та вербу купували тернополяни на ярмарку, щоб допомогти ЗСУ photo_camera 17:03 «Дрони треба вже»: у Тернополі відбувся благодійний концерт на підтримку ЗСУ 16:01 «За тиждень — Великдень!»: тернополяни освятили вербу та діляться фото в соцмережах photo_camera 15:05 «Моє серце два роки в полоні»: матері та дружини благають звільнити військових 14:00 Ціни стартують від 29 гривень: де та за скільки можна придбати великодні паски у Тернополі 13:02 Прочісують поля та ліси: розшук чоловіка з Кременеччини 12:01 Що можна і не можна обговорювати з сімейним лікарем. Пояснює НСЗУ
Дивитись ще keyboard_arrow_right
Ваші відгуки про послуги у Тернополі Ваші відгуки про послуги у Тернополі
keyboard_arrow_up