Приміром, закликаючи молодняк носити масивні бороди, робити татухи та одягати на голови не класичні капелюхи-циліндри, а "шапку лісоруба". Мовляв, це ж мода, і нікуди від неї не подітись.
Ключовий акцент у таких пабліках, що мають претензію на серйозні чоловічі журнали (цільова аудиторія - школярі старших класів та студенти — прим. авт.), - шмотки і все з цим пов'язане. Себто, скажімо, перелік, як вірно одягнути краватку-метелик. Як правильно підстригтися та вкласти зачіску. Де і у яких крамницях можна дешевше придбати ту чи іншу брендову річ, наручні годинники, запонки до сорочок тощо.
- Я підписаний на один із таких пабліків, - каже 19-річний Григорій Гурків. - Не бачу в цьому нічого поганого. Кльові штуки там постять. Заходжу, щоб подивитися на всілякі модні речі, щось толкове почитати. Ось днями знайшов там "Кодекс джентельмена" за 1875 рік. Доволі корисно для всіх пацанів, які хочуть бути в темі.
Всі ці пабліки — наслідок впливу хіпстерської течії, переконана 22-річна тернополянка Зоряна Ільків. До речі, ось хитромудра примітка від Вікіпедії: хіпстери — конформістська демонстративна молодіжна споживацька гедоністична субкультура, зосереджена на зовнішньому вигляді.
- На колір і смак — товариш не всяк, - жартує співрозмовниця. - Але мені особисто такі пабліки, та й ті, хто на них підписані у соцмережах, здаються смішними абощо. Де ж хлопцю стільки про одяг думати? Раніше джентльмени переймалися не тільки лахами, а й моральними якостями. Хоча, звісно, приємно, коли чоловік гарно одягнений.
Утім, активні юзери вже згаданих чоловічих журналів у "ВКонтакті" чи Facebook все ж наполягають, що, мовляв, мода модою, але і про мораль джентльмена вони не забувають.
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.
№ 17 від 24 квітня 2024
Читати номер