Тернополянин Юрій Придачий декілька років тому відкрив у собі і для себе унікальну професію, якої не існує ніде в світі. Аудіофіл-меломан — сказано надто скромно і однобоко. Він — майстер-віртуоз, який “грає” зі звуком аудіо-системи і може зробити його
Тернополянин Юрій Придачий декілька років тому відкрив у собі і для себе унікальну професію, якої не існує ніде в світі. Аудіофіл-меломан — сказано надто скромно і однобоко. Він — майстер-віртуоз, який “грає” зі звуком аудіо-системи і може зробити його невпізнанно досконалим.
“Томь” замість “Весны”
Усе почалося ще з дитинства, коли батьки подарували йому касетний магнітофон “Томь” замість “Весны”. Хлопчина раптом жахнувся різницею їх звучання. З тих пір він постійно збирав будь-яку технічну інформацію і щось удосконалював у своїй аудіосистемі. Врешті задумався: від чого залежить якість звуку аудіосистеми?..
Учорашній лікар і бізнесмен починає занурюватися в теорію складних електрофізичних процесів та експериментує на своїй власній аудіосистемі. Добре, що технічний рівень дозволяв це робити, бо вартість її була вище ...тисяч доларів, та найголовніше — слухати, слухати і слухати. Уже згодом були і гори прочитаної літератури, і постійне спілкування з “технарями”.
Езотеричні знання
“Ми нібито всі бачимо і чуємо, але не усвідомлюємо, що мозок автоматично захищає нашу свідомість від перенавантаження, тому зорова і слухова пам’ять у більшості людей розвинута слабо. Якість аналізу прямо залежить від кількості інформації, а як можна проаналізувати звук, якщо більшість інформації залишилася поза увагою свідомості?” — каже Юрій.
У 2000 році в російському виданні “Аудио Магазин” дослідник описав феномен німецьких радіокомпонентів випуску 1937-1945 років, який пояснити з точки зору фізики неможливо. Автор припустив, що німці використали езотеричні знання. З часом у Юрія з’являються лампи фірми Telefunken 1944 року. Для нього починається новий етап власних досліджень. Він розбиває одну із ламп, впаює коротенькі провідники цієї лампи і самому собі не вірить: як один сантиметр залізного(!) провідника може в такому об’ємі змінювати звук системи!? А коли, експериментуючи, він замінив вітчизняну радіолампу на аналог Telefunken, змінився весь частотний спектр звуку, зникли різкість і жорсткість, виникало відчуття природного звуку, залишилась тільки музика! Це був просто переворот у його свідомості.
І відтоді він почав заглиблюватись в езотеричні вчення. Став вивчати світові релігії, філософію, глибше зацікавився психологією, пройшов курси управління розумом Хозе Сільва, заглибився в принципи теорії відносності Ейнштейна, дослідження торсійних полів. Нарешті він відкрив у собі надзвичайні здібності і вже міг “силою” думки впливати на аудіокомпоненти!
“Я впливаю на звук не суб’єктивно, а власне, фізично! — каже Юрій. — Для вчених вже доконаний факт, що думка — це “чиста” інформація, яка розповсюджується у Всесвіті швидше за світло, миттєво. Думка може керувати енергією. Так і моя думка керує певною кількістю енергії, і, власне, ця енергія змінює фізичні властивості матерії, з якої виготовлені аудіокомпоненти. Я можу наділяти цією “енергією” будь-який матеріальний об’єкт, а він в свою чергу здатний впливати і змінювати звук аудіосистеми”.
Юрій наочно демонструє, як може впливати на звучання системи простий дерев’яний кубик. Якщо торкнутися цим кубиком компакт-диску, то можна почути, як зміниться його звучання. Але найцікавіше те, що кожен з нас може своєю власною думкою керувати енергією, яка є в кубику. І якщо уявити, як ви торкаєтесь компакт-диску кубиком, то відбудеться той самий ефект, коли ви торкались ним компакту безпосередньо. Цей кубик може впливати на будь-які механічні джерела звуку.
Юрій Придачий, мабуть, один з небагатьох щасливців, які зуміли збагнути смисл свого життя. Він наполегливо переконує, що коли докопатися до істини, то вона неодмінно запрацює. “Але не надовго!” — посміхаючись, додає він. Бо слід шукати наступну істину. Безперервний процес вдосконалення для нього — наче пошук досконалого звуку...
Стежте за новинами Тернополя у Telegram.